Phase 1

PHASE 1
Czas: 02.09.2017 Start 17:00 Koniec 02.09.2017 23:00

Fort Knox War Zone zaprasza na strzelankę fabularną w której będziecie mogli wcielić się w jednostki szturmowe. Sam scenariusz będzie podzielony na 3 fazy, podczas których będziemy wykonywać różne zadania mające na celu osłabienie terrorystów- Odcięcie elektryczności poprzez zniszczenie infrastruktury, zasadzki na pojazdy przeciwnika (W użyciu będą wyrzutnie z granatami TGI https://www.youtube.com/watch?v=GwlfawI6Zl0 oraz zdalnie odpalane ładunki pirotechniczne) niszczenie systemów radiowych by na sam koniec skoordynować zmasowany atak i uwolnić VIPa
Zbieramy zgłoszenia tylko od ekip conajmniej 4 osobowych.
Terroryści będą odgrywać w scenariuszu rolę pomocniczą, skazaną na niepowodzenie, walkę w mniejszości., dlatego też proszę o przemyślany wybór tej frakcji (Miejsca ograniczone)

Do 29 lipca zbieramy listę chętnych która będzie aktualizowana tutaj, potem płatności całymi ekipami i 2 września widzimy się w polu :)
Cena za osobę: 40zł
FORT KNOX SP.O.O.
ŚWIĘTY MARCIN 29/8
61-806 POZNAŃ, Polska 
40109013620000000132778494 
W tytule prosimy o zapisek Phase 1 oraz nazwę teamu.

Mechanika gry:
Limity FPS: Zgodnie z zasadami Fort Knox: https://www.facebook.com/FortKnoxWarZone/posts/1732555647057660
3 fazy -2 respy, giniesz podczas jednej i na odrodzenie czekasz na start następnej fazy. Zasada dla obu stron.
Start 17:00 wraz z półgodzinną odprawą.
I Faza 18:00 - 19:30 Odcięcie elektryczności 
II Faza 19:30- 21:30 Polowanie na pojazdy plus wyłączenie systemów radiowych
III Faza 21:30- 23:00 Neutralizacja terrorystów przetrzymujących VIPa

Trafiony kładzie się na ziemi, nie ma obowiązku informowania przeciwnika o tym, że otrzymał postrzał, może wzywać medyka. W ciągu 10 minut musi zostać opatrzony bandażem (w miejscu trafienia) przez kolegę z teamu. Drugi postrzał zabija, wtedy gracz oznacza się odblaskową kamizelką i udaje się na respa oczekując końca fazy (Podane sztywne ramy trwania FAZ).
- Rykoszety się nie liczą.
- Brak Pif-pafów w grze, przeciwnik musi być trafiony.
- Postrzał w broń jest traktowany jako trwałe uszkodzenie broni, uniemożliwiające prowadzenie ognia.

Zakaz Hi-capów. Lowy i Midy ladowane do pełna.
Mechanika pojazdów: 
Ładunek pirotechniczny odpalany jest przed przejeżdżającym samochodem. Po wybuchu pozostaje unieruchomiony, jednakże załoga cały czas może się bronić (Nie można strzelać z uchylonych drzwi/szyb, należy wyjść z samochodu - może on robić za tarczę). Do zniszczenia samochodu musimy trafić go z wyrzutni bądź granatnika, tak aby granat proszkowy rozbił się o karoserię samochodu. Obsługa zdalnie odpalanych ładunków oraz wyrzutni będzie przeprowadzona podczas odprawy.
Możliwość używania pirotechniki tylko na betonie (budynki/bunkry- wyjątkiem są zdalnie odpalane zestawy pirotechniczne. ) W grę wchodzą tylko atestowane granaty dostępne w sklepach (GR-2, GH-2, GD-10, ED-60)
Zasady trafień granatów (ranią tylko granaty odłamkowe)
- Granat wrzucony do pomieszczenia rani wszystkich (tylko granaty odłamkowe)
- Granat rzucony na większej przestrzeni np. korytarz, rani wszystkich w odległości 2m (tylko granaty odłamkowe)

 

23 lipca 2017

KONTAKT

tel. 733 661 662
fort.knox.war.zone@gmail.com

Created with WebWave CMS